Přihláška k účasti ve vyhlášeném výběrovém řízení na obsazení volných systemizovaných pracovních míst na MMK

Formuláře:

1. Identifikační číslo

--- Neuvedeno ---

2. Kód

--- Neuvedeno ---

3. Pojmenování (název) životní situace

Přihláška k účasti ve vyhlášeném výběrovém řízení na obsazení volných systemizovaných pracovních míst  na Magistrátu města Kladna

4. Základní informace k životní situaci

Tato životní situace se týká uchazečů o volná systemizovaná pracovní místa na Magistrátu města Kladna, na něž byla vyhlášena výběrová řízení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Přihlášku k účasti ve výběrovém řízení může podat a v případě úspěšného absolvování výběrového řízení se po rozhodnutí výběrové komise úředníkem, případně zaměstnancem Statutárního města Kladna může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje případné další předpoklady stanovené zvláštním právním předpisem. Bližší podmínky, týkající se výběrového řízení, jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení konkrétního výběrového řízení.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Další podmínky a požadavky:

předložit přihlášku k výběrovému řízení na formuláři, který je k dispozici na oddělení personálním Magistrátu města Kladna nebo ke stažení na webových stránkách Statutárního města Kladna. Přihláška musí obsahovat tyto údaje:

  • jméno, příjmení a titul zájemce
  • datum a místo narození zájemce
  • státní příslušnost zájemce
  • místo trvalého pobytu zájemce
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • další kontakt na uchazeče, nejlépe telefonický či e-mailovou adresu
  • název funkce, o kterou se zájemce při výběrovém řízení uchází
  • datum a podpis zájemce

Přiložit k přihlášce níže uvedené doklady:

  • originál výpisu z trestního rejstříku ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, týkajících se dosud vykonávaných činností

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

V případě, že na úřední desce a oficiálních internetových stránkách Statutárního města Kladna bylo vyhlášeno výběrové řízení na obsazení volného systemizovaného pracovního místa, podat ve zveřejněném termínu přihlášku k účasti ve výběrovém řízení a k ní připojit požadované doklady.

8. Na které instituci životní situace řešit

Magistrát města Kladna

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Oddělení personální Magistrátu města Kladna
náměstí Starosty Pavla 44,
2. patro budovy radnice
telefon 312 604 162 a 312 604 163

Nedostaví-li se uchazeč s přihláškou včetně zmíněných dokladů osobně na oddělení personální, je možno předat tyto písemnosti v podatelně Magistrátu města Kladna nebo je odeslat prostřednictvím České pošty. Poslední možností je nejprve odeslání přihlášky elektronickou poštou, avšak i v tom případě je nutno doručit originál přihlášky s podpisem uchazeče a další zákonem stanovené doklady v časové lhůtě dle příslušného výběrového řízení na oddělení personální Magistrátu města Kladna.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

přihlášku k výběrovému řízení a  níže uvedené doklady:

  • originál výpisu z trestního rejstříku ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech, týkajících se dosud vykonávaných činností

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Zákonem není stanoven žádný formulář, ale pro zjednodušení podání přihlášky uchazečům je k dispozici na webových stránkách Statutárního města Kladna ke stažení její elektronický formulář a přímo na oddělení personálním je pro uchazeče rovněž tiskopis, vyhotovený pracovnicemi tohoto odborného útvaru Magistrátu města Kladna.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Při podávání přihlášky k účasti ve výběrovém řízení nejsou stanoveny žádné poplatky. Výdaje může uchazeč mít pouze v souvislosti s podáním žádosti o výpis z evidence Rejstříku trestů je stanoven správní poplatek 100,- Kč  a při ověřování kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, kdy je nutno rovněž uhradit správní poplatek ve výši 30,- Kč za každou stránku příslušného dokladu. Obě tyto záležitosti lze vyřídit na oddělení matriky Odboru kancelář primátora Magistrátu města Kladna a na pracovištích CzechPOINT.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Přihlášky jsou přijímány do termínu, stanoveného v oznámení o vyhlášení konkrétního výběrového řízení.

Po zasedání výběrové komise je do lhůty 10 dnů všem uchazečům zasláno vyjádření o výsledku výběrového řízení a neúspěšným adeptům jsou vráceny veškeré poskytnuté doklady.

14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

--- Neuvedeno ---

16. Elektronická služba, kterou lze využít

--- Neuvedeno ---

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Výběrová řízení na systemizovaná pracovní místa úředníků se řídí zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů.

18. Jaké jsou související předpisy

--- Neuvedeno ---

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Zákon nestanovuje žádné opravné prostředky.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti

Pokud uchazeč nepředloží stanovené doklady, výběrová komise jej vyřadí z další účasti ve výběrovém řízení.

21. Nejčastější dotazy

--- Neuvedeno ---

22. Další informace

--- Neuvedeno ---

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

--- Neuvedeno ---

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

--- Neuvedeno ---

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

Magistrát města Kladna
Oddělení personální

26. Kontaktní osoba

Zuzana Marková, DiS.

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

24. 7. 2019

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

24. 7. 2019

29. Datum konce platnosti popisu

„Nestanoveno“

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...