Žádost o vzniku nájmu v bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna

Formuláře:

1. Identifikační číslo

--- Neuvedeno ---

2. Kód

--- Neuvedeno ---

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna.

4. Základní informace k životní situaci

Formulářem „Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna“ žádají osoby starší 65 let pronajímatele bytů Statutární město Kladno o vznik nájmu bytu pro seniory, na základě vyhlášených výběrových řízení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V uvedené věci mohou jednat a „Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna“ podávat osoby starší 65 let dle “Pravidel hospodaření s byty v majetku Statutárního města Kladna”.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Hlavní podmínkou je podání řádně vyplněného formuláře „Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna“ spolu s požadovanými přílohami,  prostřednictvím Podatelny Magistrátu města Kladna.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Způsob podání nabídky žadatelem

  1. Obálku s žádostí je nutno vždy opatřit textem: „Žádost na vznik nájmu bytu pro seniory (s údaji o bytu)“ a textem „Neotvírat“.
  2. Žádost musí vždy obsahovat identifikační údaje žadatele, označení bytu, čestné prohlášení o bezdlužnosti nebo čestné prohlášení o existenci dluhů nebo kopie smlouvy o uzavřeném splátkovém kalendáři, souhlas se zpracováním osobních údajů, doložení příjmů žadatele, kopii přiznání příspěvku na péči, kopii přiznání mimořádných výhod I.- II. stupně (TP,ZTP,ZTP/P).
  3. Obálky s žádostmi se odevzdávají v termínu určeném Bytovou komisí do podatelny Magistrátu města Kladna.

8. Na které instituci životní situace řešit

Magistrát města Kladna

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Odbor správy majetku – oddělení bytové politiky

pracoviště Magistrátu města Kladna

Zádušní 1841

272 01 Kladno

telefon 312 604 268 - 270 p. Burgr, Ing. J. Tesaříková

Úřední hodiny pracovišť magistrátu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Neuvedeno (viz bod 11)

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

V uvedené věci je potřeba formulář „Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna“, který mohou žadatelé získat na Odboru správy majetku Magistrátu města Kladna – oddělení bytové politiky.

Další možností získání formuláře je jeho stažení z webových stránek Města Kladna, uložené na adrese www.mestokladno.cz  v sekci Magistrát – Úřad → Jak si vyřídím → Bydlení a školství → Odbor správy majetku → Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna.

Žadatelé řádně vyplněný formulář dále doplní: 

  1. o kopii aktuálního důchodového výměru (oznámení)
  2. o kopii případného rozhodnutí o výši příspěvku na péči
  3. o kopii případného rozhodnutí o přiznání mimořádných výhod
  4. o platnou smlouvu o nájmu bytu v případě, že žadatel (ka) dosud užívá jiný nájemní byt

Poznámka:

v samotném formuláři „Žádost o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna“ vyplňují občané své osobní údaje, které následně Statutární město Kladno bude zpracovávat. Více informací je uvedeno přímo v příslušném formuláři, případně na adrese www.mestokladno.cz/GDPR.

V případě jakýchkoliv dotazů o zpracování osobních údajů se mohou občané obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů Magistrátu města Kladna, na telefonním čísle 312 604 445 či na e-mailové adrese poverenec@mestokladno.cz.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatky neúčtujeme, ale mohou nastat poplatky:

Odbor kancelář primátora - oddělení matriky:

·      za jednu ověřenou listinu (pokud by žadatel chtěl ověřit nájemní smlouvu, popř. jiné listiny) se účtuje správní poplatek 30,- Kč v hotovosti/ za jednu ověřenou stránku listiny A4.

Odbor kancelář primátora - oddělení matriky, nebo Informační středisko:

·      za kopírování listiny se účtuje poplatek 3,- Kč v hotovosti/ za jednu okopírovanou stránku A4.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vyřízení „Žádosti o vzniku nájmu bytu v domech a bytech pro seniory v majetku Statutárního města Kladna“ trvá přibližně cca 6 – 8 týdnů, neboť žádost se po zpracování předkládá k projednání jak do Bytové komise RM, tak do Rady města Kladna.

14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

--- Neuvedeno ---

16. Elektronická služba, kterou lze využít

--- Neuvedeno ---

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Statutární město Kladno postupuje dle příslušných platných právních norem vycházejících z Občanského zákoníku a dle platných “Pravidel hospodaření s byty v majetku Statutárního města Kladna”. 

18. Jaké jsou související předpisy

“Pravidla hospodaření s byty v majetku Statutárního města Kladna”

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Za opravné prostředky lze v této věci vznést: dodatečná doplnění k žádosti, popř. odvolání k zaslanému vyrozumění.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti

V případě uvedení nepravdivých informací se může Statutární město Kladno obrátit na soud.

21. Nejčastější dotazy

--- Neuvedeno ---

22. Další informace

--- Neuvedeno ---

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

--- Neuvedeno ---

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

--- Neuvedeno ---

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

Magistrát města Kladna

Odbor správy majetku – oddělení bytové politiky

26. Kontaktní osoba

Ing. Jana Tesaříková

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

29. 6. 2020

28. Popis byl naposledy aktualizován

29. 6. 2020

29. Datum konce platnosti popisu

„Nestanoveno“

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...