Žádosti o informaci

Formuláře:

1. Identifikační číslo

--- Neuvedeno ---

2. Kód

--- Neuvedeno ---

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o informaci 

4. Základní informace k životní situaci

Žádost o informaci podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o informaci – písemně, elektronicky (doručením na elektronickou podatelnu).

8. Na které instituci životní situace řešit

Magistrát města Kladna

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Nicole Podvolecká, Magistrát města Kladna, plk. Stříbrného 11,  272 52 Kladno

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Nejsou předepsány

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář není předepsán, v záhlaví tohoto popisu je možné nalézt vzor žádosti.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatky jsou dle platného sazebníku úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Písemné informace se vyřizují do 15 dnů od podání žádosti, v případě vyhledání a sběru oddělených a odlišných informací či mimořádně obsáhlých informací, může být lhůta prodloužena o dalších 10 dnů.

14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

--- Neuvedeno ---

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Adresa e-podatelny: posta@mestokladno.cz 

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

18. Jaké jsou související předpisy

Zákon 500/2004 Sb. správní řád dále pak individuálně, dle obsahu žádosti.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Odvolání je opravným prostředkem proti rozhodnutí vydaném ve správním řízení vedeném podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Odvolání je opravným prostředkem též proti rozhodnutí Statutárního města Kladna nebo jeho orgánů, jako povinného subjektu, o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak. Odvolání lze podat teprve poté, co bylo rozhodnutí vydáno. 

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti

--- Neuvedeno ---

21. Nejčastější dotazy

--- Neuvedeno ---

22. Další informace

Informace poskytnuté na základě podaných žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. jsou k dispozici na webu města v Povinně zveřejňovaných informacích.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

http://www.otevrenaspolecnost.cz/pravo-na-informace

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

--- Neuvedeno ---

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

Oddělení kontrolní, právní a interního auditu.

26. Kontaktní osoba

Nicole Podvolecká, právník Města a magistrátu, oddělení kontrolní, právní a interního auditu

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

22. 1. 2021

28. Popis byl naposledy aktualizován

22. 1. 2021

29. Datum konce platnosti popisu

--- Neuvedeno ---

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...